reklama

Parkovanie á la Aupark

Jedna nemilá príhoda z parkovacieho domu v tomto nákupnom centre...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)
Pamiatka na parkovanie v Auparku
Pamiatka na parkovanie v Auparku (zdroj: ...autor fotografie som zial ja...)

Poznáte to, po práci sa vraciate k svojmu autu, na diaľku ho otvárate, ťaháte kľučku a... v tom vás niečo upúta v prednej časti auta. Niečo, čo tam ešte ráno nebolo: hlboká odrenina po celej výške nárazníku. A presne to sa stalo mne pred pár dňami v Auparku. A musím povedať že nie po prvý krát aj keď VŽDY parkujem tak, aby som nikomu neprekážal. Aj tento krát som bol priam natlačený na stenu parkovacieho domu, veď čo keby náhodou... Neveriacky som pozeral na ani nie mesiac nalakovaný predný nárazník ktorý bude musieť spať k lakošovi. To by ma ale až tak nehnevalo. Oveľa viac, skutočne oveľa viac, ma hnevá prístup idiotov čo vám takto poškodia auto a ani sa neunúvajú vám nechať za stieračom papier alebo vizitku s kontaktom na seba. Veď o čo ide? Zaplatí sa to z ich zákonnej poistky a život ide ďalej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Škoda nebude veľká, ale skutočne nemám chuť dávať v pravidelných intervaloch lakovať rôzne časti auta a navyše to platiť zo svojich peňazí. Ak si naivne myslíte, že vinníka odhalíte pomocou kamerového systému ktorý je v garážach nainštalovaný, ste na veľkom omyle. Tam nie je vidieť zhola nič. Ale aj tak ďakujem veľmi obetavým ľudom z Auparkovej SBS, skutočne sa snažili mi pomôcť. A Volať políciu kvôli 200 Eurám? Ešte by som dostal ja pokutu za to, že ich volám keď je škoda minimálna a nepresahuje zákonom stanovenú hranicu. A navyše, nijako by to nepomohlo nájsť toho "umelca". Preto apelujem na všetkých, parkujte s rozumom a ohľaduplne. A keď sa aj nebodaj niečo stane (to sa môže každému), majte tie gule nechať na seba kontakt. Vám to korunu z hlavy nezrazí a inému len pomôže.

Peter Šturdík

Peter Šturdík

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tvorím videoblogy s vlastným automobilovým obsahom, ktoré sústreďujem na stránke www.volant.tv Zoznam autorových rubrík:  Automobilový video blogNezaradená

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu